/*
*/

Etykieta – czy warto oszczędzać na projekcie?

Dystrybucji każdego artykułu, jaki ma znaleźć się w obrocie handlowym, towarzyszy zawsze szereg wyzwań. Wszystkie te związane z wszelkiego rodzaju logistyką, okazać się mogą tymi najmniej kłopotliwymi. Prawdziwym wyzwaniem jest przygotowanie takiego opakowania, po które klienci chętnie sięgną na sklepową półkę. Jednak jak to zrobić, skoro wszyscy nasi konkurenci mają tego głęboką świadomość i nie ustają w zmaganiach? Może w jakiś sposób wyłamać się z pewnych schematów?

Zrozumienie klienta to pierwszy krok do zwycięstwa

Producenci czy dystrybutorzy różnego rodzaju produktów dostarczanych w minimalistycznych lub zestandaryzowanych opakowaniach, na których jednym pole do popisu, jakie mają dla swoich marketingowców jest etykieta, mogą mieć utrudnione zadanie. Pole manewru jest niewielkie i trzeba je wykorzystać w maksymalnym stopniu. Jedyne, co możemy wymyślić, to nadruk, podczas gdy sama forma opakowania musi pozostać bez zmian. Przed wielu laty, gdy siermiężna rzeczywistość minionego ustroju ustępowała nowej, jakiekolwiek atrakcyjne opakowanie, w oczach zmęczonych szarzyzną konsumentów stanowiące namiastkę innego świata, stanowić mogło gwarancję sukcesu. Czasy te minęły jednak bezpowrotnie i do dziś wzajemnie zmagamy się w wyścigu na bardziej efektowne, przykuwające wzrok opakowanie.

Pewien minimalizm, jakim z konieczności charakteryzuje się niekiedy opakowanie opatrzone etykietą, może więc skłaniać do pójścia inną drogą. Pojawia się przecież z różnym nasileniem moda na stylistykę surową, nawiązującą do realiów którejś z minionych epok. Może w mojej branży to dobry pomysł? Niewykluczone. Można go jednak zrealizować bardzo źle, jeśli ma to być tylko pretekst do pochopnych oszczędności. Kryje się za tym bowiem szereg ryzyk. Najważniejszym, jest możliwość stworzenia sugestii niskiej jakości, która odrzuci od nas także, sporą przecież, grupę klientów poszukujących produktów najtańszych. Nawet największa prostota może przecież zdradzać wysoki kunszt stylistyczny, zaś całkowity jego brak będzie po prostu rzucał się w oczy. Dlatego właśnie projektowanie etykiet to zadanie dla specjalistów. Takich jak ci, których zatrudnia Zaplecze Graficzne!

Zaprojektowane przez nas etykiety zawsze spełnią swoje zadanie

Nasi graficy to doskonali fachowcy także z dziedziny marketingu i wiedzą oni, jakich środków należy używać, żeby wzbudzić w kliencie zainteresowanie, a także podkreślić te jego oczekiwania, na jakie odpowiada opatrywany tworzoną przez nas etykietą produkt. Niezależnie od tego, jaką koncepcję przyjdzie nam realizować, wykonamy taki projekt, który odpowiada jej w najdoskonalszy sposób. W tej branży nie działamy od wczoraj – dobrze wiemy więc, jakie potrzeby wiążą się z dystrybucją różnego rodzaju artykułów. Modyfikacje i aktualizacje wykonanych etykiet nie stanowią więc żadnego problemu. Zaplecze Graficzne zaprasza do współpracy. Sam zadziw się tym, jak dobrze może wyglądać Twój produkt.