Projekt graficzny stoiska

Projekt i wizualizacja stoiska

Projekt graficzny stoiska zawiera w sobie zabudowę , a także przedstawia on podział na cztery strefy, jednocześnie pełniące różnorodne funkcje podczas wielu wydarzeń promocyjnych.

Wizualizacja stoiska oraz samo jego odzwierciedlenie w rzeczywistości ma za cel ukazanie czystości oraz zastosowania elementów, które nawiązują do wspierających przesłanie oraz życie w ekologii wzorów organicznych.

Stoiska promocyjne powinny jak najlepiej odwzorowywać ekologię oraz wszystkie główne aspekty, które charakteryzują daną markę. Projekty zawierają w sobie również wygodne pufy oraz stoliki w różnorodnej gamie barw – w zależności od tematyki oraz duże donice z roślinnością. Przenośne ścianki sprawiają, iż można je ustawić w dowolnym miejscu, a także zagospodarować je anatomicznie do tematyki marki. Stoiska są podzielone na cztery strefy, spełniające odmienne role w trakcie wielu wydarzeń.

Stoiska mogą również zawierać duże telewizory plazmowe, na których wyświetlane będą promocyjne firmy danej marki.