Celem naszego zadania była przyciągająca uwagę etykieta na butelkę. Zanim jednak przystąpiliśmy do jej projektowania potrzebne było logo dla nowej marki.
Kreacja znaku firmowego dla marki to zawsze odpowiedzialne ekscytujące zadanie. W przypadku produktu spożywczego o mocno ekologicznym rodowodzie, tym bardziej ciekawe i odpowiedzialne. Przecież od razu musi kojarzyć się ze zdrowiem, naturą i tradycjami polskiego rolnictwa. Takie jest też logo które zaprojektowaliśmy dla marki Luboil.
Pierwszym produktem marki, dla którego zaprojektowaliśmy etykiety, jest olej lniany. Kształt etykiety został zdefiniowany przez opakowanie. Butelka oprócz klasycznej formy, została wykonana z brązowego szkła, które chroni zawarty w nim produkt przed szkodliwym działaniem światła. Ten właśnie ponadczasowy kształt butelki, postanowiliśmy uzupełnić prostym, świeżym oraz czytelnym w przekazie projektem etykiety. Biały kolor tła, na którym świetnie prezentuje się logo oraz podstawowe informacje wzbogaciliśmy o stonowany, zielony kolor będący idealnym tłem dla białej, klasycznej czcionki. Oczywiście na etykiecie nie mogło zabraknąć kwiaty lnu oraz ziaren, z których tłoczony jest olej. Całość została zamknięta w złotym otoku z ciekawym przejściem tonalnym.
Taka etykieta na butelkę sprawia, że produkt wygląda ciekawie i wyróżnia się n a sklepowej półce.
Zobacz pozostałe projekty etykiet naszego autorstwa. Zapraszamy!
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA?
Świetnie. Nie czekaj – skontaktuj się z nami teraz.
kontakt@zapleczegraficzne.pl |