projektowanie opakowań

Masz nietypowy pomysł na opakowanie swojego produktu? Realizację powierz profesjonalistom!

Skuteczna, finalnie prowadząca do sprzedaży produktu promocja wymaga wielu zróżnicowanych działań. Niewątpliwie projektowanie opakowań należy uznać za jeden z decydujących etapów w całym procesie marketingowym. Kiedy wzrok potencjalnego klienta pada na sklepową półkę, następuje bardzo ważny moment: opracowany w pocie czoła przekaz reklamowy wreszcie dociera do odbiorcy. Jaka będzie jego reakcja? Tutaj wiele zależy od konceptu grafiki i haseł, a także aktualnych oczekiwań danej osoby. O ile producent ma naprawdę minimalny wpływ na potrzeby klientów, tak już stworzenie atrakcyjnego, przyciągającego wzrok przekazu leży całkowicie po jego stronie.

Reakcje konsumentów na reklamę da się z dużym prawdopodobieństwem przewidzieć

Nasze studio Zaplecze Graficzne prowadzimy już od wielu lat. Zebraliśmy już mnóstwo wartościowych doświadczeń, wciąż dowiadujemy się nowych rzeczy i systematycznie podnosimy kwalifikacje – między innymi poprzez szkolenia z dziedziny marketingu. W ten sposób zdobywamy informacje, które później praktycznie wykorzystujemy w naszej pracy. Znajomość preferencji klientów z grupy docelowej stanowi klucz, bez którego wszelkie działania promocyjne prowadzone są tak naprawdę po omacku. Skuteczne rozpoznanie rynku jest o tyle trudne, że nawet podczas anonimowych ankiet mało który z respondentów zdobywa się na pełną szczerość. Na szczęście specjaliści od reklamy na podstawie danych liczbowych są w stanie dojść do konstruktywnych wniosków, a następnie odkryć pewne ogólne zasady, jakimi kierują się konsumenci w swoich wyborach. My potrafimy zrobić z tego dobry użytek!

Szatę graficzną i slogany na opakowaniu zawsze dopasowujemy pod Twoich klientów

Nawet jeśli nie robiłeś żadnych badań konsumenckich i Twoja wiedza na temat grupy docelowej opiera się na subiektywnym widzimisię – jeszcze nic straconego. Opowiedz nam o swoim pomyśle na promocję produktu, przedstaw nam swojego wymarzonego klienta: ile ma lat, czym się zajmuje, ile zarabia, co robi w wolnym czasie, wreszcie na jakie potrzeby odpowiada Twój produkt. Składając razem te wszystkie drobne poszlaki jesteśmy w stanie wypracować optymalną formę przekazu. Kiedy mniej więcej wiemy już, kim jest potencjalny odbiorca, projektowanie opakowań pod określony profil przynosi zdecydowanie lepsze efekty. Wystarczy tylko trochę poczekać, a trafność podjętych decyzji pokażą rosnące słupki sprzedaży. Nasze Zaplecze Graficzne może się pochwalić wieloma pozytywnymi referencjami, które najlepiej świadczą o profesjonalizmie i najwyższej jakości świadczonych przez nas usług.