Dlaczego animacje pomogą Ci zdobyć klientów e-commerce?
O ile jeszcze parę lat temu animacje w marketingu sieciowym stanowiły absolutną nowość, o tyle dziś stały się już powszechnym narzędziem w walce o klienta w telewizji oraz świecie WWW. Z racji częstego wykorzystania ruchomych obrazków w celach reklamowych powinniśmy jednak postawić na specjalistów-grafików, których praca nie tylko pozostanie estetycznym dziełem, ale również pomoże podkreślić unikalny charakter naszej marki.
Od zaskoczenia do rozpoznawalności
W dobie, gdy większość proponowanych animacji wygląda z grubsza podobnie, zdecydowaliśmy się oferować naszym klientom sekwencje obrazów z niepowtarzalnym wzornictwem i elastyczną, sprawdzoną w wieloletniej praktyce estetyką. Jedyny w swoim rodzaju charakter naszych prac wizualnych pomógł zjednać klientów i zdobyć popularność wielu firmom z rozmaitych branż. Głównym aspektem naszych działań, który zawsze działa na korzyść klienta, staje się zaskoczenie odbiorców. Zwroty akcji i dynamika scenariuszy stanowią naszą codzienność od lat, dlatego nasi artyści nigdy się nie nudzą – a to da się zaobserwować w pozytywnych reakcjach użytkowników sieci.
Okazuje się bowiem, że zgodnie z doniesieniami kognitywistów, ludzki mózg znacznie lepiej przystosowany został do odbioru niestatycznych form narracji, co wyjaśnia dlaczego widząc animację poświęcamy jej tak wiele uwagi. Oczywiście, po pierwsze, pragniemy poznać rozciągniętą w czasie treść i puentę historii, po drugie zaś, prostota oraz umowność formy sprawiają nam czystą i naturalną przyjemność – którą to później będziemy kojarzyć z daną marką.
Animacja – przekazujesz więcej, niż myślisz
Decydując się jednak na tworzenie animacji nie tylko zyskujemy przewagę w rozpoznawalności naszego logo i nazwy, ale także silnie podkreślamy elementy naszej identyfikacji wizualnej, wiążące się z wyznawanymi przez przedsiębiorstwo wartościami oraz misją. Tego rodzaju ekspozycja zwłaszcza w dłuższych animowanych ujęciach zbiera spory plon pod postacią dookreślenia grupy docelowej oraz zarysowania problemów, którym nasz asortyment każdego dnia wychodzi naprzeciw.
Dodatkowo, jeśli zwrócimy uwagę na koszty wykonania, animacja jest znacznie bardziej opłacalnym wyjściem i o niebo deklasuje materiały filmowe, do nakręcenia których potrzebować będziemy bohaterów, reżysera a także specjalistów od montażu i edycji. Wszystko to zaś pomnożyć należy przez ilość nieudanych ujęć oraz niekorzystne warunki w plenerze a otrzymamy inwestycję, której kosztów nie jesteśmy w stanie dostatecznie kontrolować. Poza tym, materiały użyte przy produkcji animacji są często zdatne do ponownego użycia przy niskim nakładzie pracy. Otrzymujemy więc swoiste repozytorium elementów gotowe do szybkiego wykonania kolejnych zleceń.