/*
*/
Projektowanie opakowań

Pomysłowe opakowanie pozwoli Ci odróżnić się od rynkowej konkurencji

W czasach, kiedy nawet najbardziej wymyślne sposoby na reklamę marki zdążyły już spowszednieć, firmy decydują się na odróżnienie od konkurencji na każdym możliwym polu. Jednym z obszarów pozostawiających pomysłowym przedsiębiorcom przestrzeń do popisu jest kształt i forma opakowania proponowanego klientom produktu. Poniżej w oparciu o zdobytą przez wiele lat ekspertyzę postaramy się powiedzieć nieco więcej o tym interesującym trendzie.

Nie pakuj się w tarapaty – zadbaj o wyjątkowe opakowania!

Projektowanie opakowań to usługa, której nie należy powierzać niedoświadczonym projektantom. Przede wszystkim dlatego, że w wypadku popularnych pudełek nawet pozornie nieznacząca zmiana kolorystyki może przelać się na obniżoną sprzedaż. Fachowcy z branży naturalnie posiłkują się w doborze barw i wzornictwa tak zwaną psychologią kolorów, która już stosunkowo dawno sprawdziła jak jako klienci reagujemy na poszczególne tony i odcienie produktów.

W obecnych czasach, kiedy świadomość ekologiczna konsumentów stale rośnie, nie warto też inwestować w opakowania wiążące się z aktualnym zanieczyszczeniem planety. Wśród wrażliwych na losy środowiska przedsiębiorców od dłuższego już czasu królują więc projekty pudełek oparte o szybko rozkładające się surowce. Obok harmonii z przyrodą powinniśmy też jednak pomyśleć o kwestiach tak prozaicznych jak widoczność loga w końcowym kroju, a także stopień dopasowania grafik oraz ich położenie na upatrzonym wzorze pudełka.

Wybierz wykonawcę z solidnym portfolio

Niestety obecnie na rynku funkcjonuje wiele podmiotów zajmujących się opracowywaniem różnego rodzaju opakowań. Najczęściej jednak nie mogą się one pochwalić portfolio, które zapadałoby w pamięć, a w dodatku nierzadko zdarza się, że klienci nie do końca zadowoleni z pracy firm przenoszą sprawy związane z designem pod nasz dach.

Nic w tym dziwnego, w końcu wystarczy rzut oka na realizacje Zaplecza Graficznego, aby przekonać się, że Twój asortyment zostanie potraktowany w sposób nadzwyczajny, zaś graficy i projektanci przepracują wiele koncepcji, by ostatecznie dopasować efekty do oczekiwań, konkretnej branży oraz specjalnego charakteru wyrobów. Ze zdolnymi specjalistami Twoja oferta będzie rzucać się oczy, a klienci na długo zatrzymają w pamięci logo i dystynktywne cechy budowanej przez Ciebie marki.